ما که....


deltang eshgham

                                  ما که وزنی نداریم...خدایا پس چرا به دل دیگران سنگینی میکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت19:27---29 فروردين 1393
برای خودم می نویسم......

برای دلتنگی هاِِِِِِِِِِِِِِِِِیبم برای دغدغه های خودم......

برای شانه هایی که تکیه گاهم نیست.............

برای دلی که دل تنگم نیست.. .

برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست.......

برای خودم مینویسم......

من تنهایی را دوست دارم....
سلام خوشحال میشم به منم سربزنید


atefeh
ساعت20:02---27 فروردين 1393
مرد بودن قـــانـــون دارد!
الکے نیستـ !

بایـد محکمـ باشے ،
متیـن باشے ،

یکـ دل باشے و یکـ رنگـ !
بایـد با تمامـ توانتـ تکیـﮧ گاهـ شوے !
بایـد درد دل بشنوے !
آرامش ببخشے !

بایـد بغـض هایتـ را بخورے ...

بایـد سنگیـن باشے !

یاد بگیرے پـدرے کنے !

زمیـن بایـد لذتـ ببرد از اینکـﮧ گامهاے تــو را مے پذیرد !


و پر رنگـ تر از همـﮧ ے ایـن ها، بایـد مـرد باشے


atefeh
ساعت18:11---27 فروردين 1393
یکــــــــــ بار که تنــــــــــها بمانی

یکــــــــــ بار که بشکنـــد دلتــــــــــ

غرورتــــــــــ

اعتمادتــــــــــ

همین یکــــــــــ بار کافیســـت

تا یکــــــــــ عمـــر

از پشتــــــــــ نگاهـــی ترک خورده به آدمهــا بنگری ...!

همين يكــــــــــ بار كافيســـت

تا ديگر هيــچ نگاهــــــــــي دلتــــــــــ را نلرزانـــد ...



hadi
ساعت20:39---26 فروردين 1393
like..

آرتین
ساعت16:15---22 فروردين 1393
سلام نازنین خانوم وبلاگتون خیلی زیباست تبریک

♥ آینــــاز& صـــادق ♥
ساعت19:53---20 فروردين 1393
خیلی قشنگ گفتی نازنین خانوم
راستی ممنونم ازین که به ما سر زدی نظرتو مطرح کردی


ارمان
ساعت13:38---20 فروردين 1393
سلام ممنون که بهم سر زدی وب خیلی قشنگی داری .لینکم کن خبرم کن لینکت کنم

saeed&mahshad
ساعت19:11---19 فروردين 1393
سلام نازنین خانم،شرمندم،فکر کنم ی نظر اشتباه گذاشتم براتون....خیلی قشنگ بود،گاهی وقتا اونقدر تو دل آدما سنگینی میکنیم که پرتمون میکنن بیرون

shaya
ساعت4:34---19 فروردين 1393


عالی بود آبجی بی وزن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:,ساعت20:35توسط nazanin & hosein | |